Foto´s!!! - Reisverslag uit Alter do Chão, Brazilië van ankejurgen - WaarBenJij.nu Foto´s!!! - Reisverslag uit Alter do Chão, Brazilië van ankejurgen - WaarBenJij.nu

Foto´s!!!

Door: Jurgen en Anke

29 April 2005 | Brazilië, Alter do Chão

Met grote dank aan Petra en de familie!

We hebben net weer extra foto´s geplaatst. Nog een paar van Natal en Ilha de Marajo en ook van Alter do Chao, waar we nu zitten.

Groeten.

Jurgen en Anke.

• 30 April 2005 - 10:58

Peet:

Hoorde net van Mama al dat jullie foto´s op de site hadden gezet. Dus ik ben natuurlijk gelijk achter het internet gekropen. Super om de foto´s te zien, zo gaan de verhalen wat meer leven.
    Ik ga zo de stad in koninginnedag vieren. Gister avond moest ik werken dus ik ga de schade even inhalen. Hebben jullie vandaag wel je oranje outfit aan???

Liefs Peet

• 02 Mei 2005 - 14:17

Meina:

Hoi daar,alles goed?zo te zien genieten jullie er geweldig van, mooie foto`s, behalve van de zeer grote tarantoela, brr,moet er niet aan denken.hier alles okè,we wonen nu echt in NL.groetjes Wijnand en Meina

• 02 Mei 2005 - 19:22

Tristan:

Na 12 uren te hebben ge-Samsungd ben ik zo blij om even in jullie foto's en prachtige verhalen te lezen! Heel veel plezier!!! Ben de Bettonviel op de Loosdrechtse plassen tegengekomen! Hij is nog een paar kilo aangekomen!
    Lekker belangrijk!
    Ook de groeten van Ray
    Tristan

• 03 Mei 2005 - 01:00

Gustavo Lyra:

Dear Anke and Jurgen
    I thought i would drop you a line to tell you that my cousin and his wife have just arrived from Manaus. They are also a mountain bikers and also took brilliant pictures. Please find enclosed a list of what they`ve seen (not much because the size of the state!!!)
    Barcelos –Peixes Ornamentais- Acaradisco
    Machadinho do Oeste – Rio Machado (wonderful rafting), Pedra Pintada - RO
    Caverna do morcego no Rio Consolidação(beautiful waterfalls)
    Hope you manage to visit one of those places.
    I loved your pics!! Keep up the good work and enjoy yourselves.
    Abraços, Gustavo Lyra

• 03 Mei 2005 - 20:20

Jolanda:

Hee You Two!!

Wat een reis zeg!! En wat een belevenissen... Het staat haaks op mijn leventje met werken, de kids en ons nieuwe huis, maar kan me toch een hele goeie voorstelling maken van jullie daar! Grappig is dat. Geniet er van en tot leesz, liefs van Jolanda

• 03 Mei 2005 - 20:25

Zita:

whohoeee
    ziet er geweldig uit zeg!
    Hebben hier koninginnedag achter de rug..Lekker lam geworden en morgen mijn verjaardag vieren.. op het strand wederom maar hoop maar dat het niet regent. Dacht meer aan zon bamboebruggetje - zonsopgang zoals bij jullie maar ja.....
    xx

• 07 Mei 2005 - 13:37

Zita:

hee schatjes
    heb jullie gemist bij bevrijdingspop in haarlem!
    Twas weer gezellig
    Hoe gaat ie daar?
    x

• 10 Mei 2005 - 19:32

Maaike:

Wat een leuke foto's! En wat een ontzettend lief aapje :) Willen jullie nog even chatten?