Wachten op de boot naar PERU - Reisverslag uit Leticia, Colombia van ankejurgen - WaarBenJij.nu Wachten op de boot naar PERU - Reisverslag uit Leticia, Colombia van ankejurgen - WaarBenJij.nu

Wachten op de boot naar PERU

Door: Jurgen en Anke

15 Mei 2005 | Colombia, Leticia

Hallo Allemaal,

Hier even een kort berichtje vanuit Columbia, we zitten op het 3 landenpunt tussen Brazil/Columbia/Peru, en hier spreken ze Spaans en dat gaat ons veel beter af dan Portugees.

We zijn vanaf Manaus met het vliegtuig gekomen en dat ging erg makkelijk, zeker wat betreft de fietsen, we hebben alleen de banden maar leeg hoeven laten lopen (gelukkig want Vincent was er niet om de pedalen los te sleutelen).

Hier in Leticia blijven we dus tot en met morgen, de eerdere boot was vol. We hebben 2 korte dagen gefietst en hebben de kleine zoo bekeken. Zie de foto van Anke en de tapir en Jurgen met de anaconda (30 kg en 3 meter lang)!

Vanuit Peru gaan we kijken of we snel verder met de boot naar Equador kunnen. Dan meer fietsdagen en meer nieuws!

Liefs, Jurgen en Anke

• 16 Mei 2005 - 01:31

Bruce:

Hoi Anke en Jurgen,

Mooi daar he, ik ben er ook geweest. Tabatinga, Leticia en Iquitos. Veel plezier

• 16 Mei 2005 - 01:35

Brucerodrigues:

Ik heb vroeger bijna heel zuid-amerika in mijn eentje bereist maar dan met de bus en auto.

• 16 Mei 2005 - 09:58

Jurgen & Anke:

Hello. I got this URL from Bas-kun. I hope you two are enjoying very much. I think it is a great experience. Are you planning to go to Japan this time? When you do, don't forget to stop by Shinagawa!!!!
    Minako :)

• 19 Mei 2005 - 12:13

Gustavo Lyra:

Hi there my friends
    Good to hear from you again. I am well and in good health. I have heard from Ed and his brother. They will have their money problem sorted in a few days, which pleased me very much!
    Have a wonderful time!!
    All the best, Gustavo Lyra

• 19 Mei 2005 - 14:46

Lieuwe:

Jullie zijn alweer een aantal dagen onderweg naar Peru en we zijn heel benieuwd wat er dan weer op jullie site zal verschijnen.De lente is nu eindelijk ingetreden met temperaturen van een graad of 17-20,dus dat is wel lekker.De onderdelen voor jullie fietsen zijn bij ons binnen en zullen zo snel mogelijk naar jullie toekomen.Blijf genieten!
    Lieuwe.

• 19 Mei 2005 - 21:46

Harro, Hans En Iris:

dag lieverds
    het is donderdag 19 mei, 23.30 uur en ik zit hier gezelli met Harro en Hans te babbelen over jullie.
    Harro wil jullie wel opzoeken, maar vraagt zich af of een waterfiets wellicht handig is?
    De flessen wijn vloeien op tafel en we zitten nostalgisch over jullie te praten. Vraagje nog touwens (vanuit de heren); Jurgen ken jij de 90-60-90 regel?? :))))
    nou ja, dikke zoen voordat we teveel onzin uitkramen.

liefs Harro, Hans en Iris

• 20 Mei 2005 - 10:39

Etienne:

Staat je goed dat mouwloze rode truitje Jurgen!!! Lijkt wel of je een stuk gespierder bent geworden.
    Te gekke verhalen en mooie foto's.

• 22 Mei 2005 - 15:14

Maaike:

De avonturen van Anke en Jurgen zijn nu ook te volgen op de volgende site:

www.jurgenanke.com

• 23 Mei 2005 - 19:48

Zita:

Heee schatjes,
    Ziet er wederom goed uit.. En ehhh Hans, Harro en Iris, ik ben nu ook wel benieuwd naar de 60-90-60 regel... Vertel

• 24 Mei 2005 - 12:03

Hans (van Iris, Harro En Hans):

Tja Zita..., ik zie reeds aan je cijfermatig inzicht dat dit niet één, twee, drie uit te leggen is. Het is namelijk een nogal complexe materie vergelijk het een beetje met buitenspel bij voetbal. Door de mannen begrepen en door de vrouwen....