Cusco naar La Paz (Bolivia) - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van ankejurgen - WaarBenJij.nu Cusco naar La Paz (Bolivia) - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van ankejurgen - WaarBenJij.nu

Cusco naar La Paz (Bolivia)

Door: Jurgen & Anke

08 Oktober 2005 | Bolivia, La Paz

Hallo allemaal,

Vandaag alvast de foto´s, verhaal komt as maandag.

Ciao!

Jurgen en Anke

• 09 Oktober 2005 - 15:43

Peet:

Super die foto´s ben nu wel benieuwd naar alle verhalen. Jullie maken weer heel wat mee!!!
    En hoe is het nu gekomen dat jullie in het verband zitten!!!
    Liefs Peet

• 09 Oktober 2005 - 18:03

Ger En Lia:

Met gemengde gevoelens worden de foto`s bekeken,
    Pa vindt het prachtig, het liefst zou hij met jullie meefietsen. Maar ik, Ma, vind het best eng.
    Wel geniet ik natuurlijk van de prachtige natuur.
    Wij wachten nu natuurlijk op jullie spannende verhaal.
    Liefs Ger en Lia

• 10 Oktober 2005 - 06:28

Chantal:

Hee fietsfanaten,

Ondanks jullie wielerbikkeltocht zien jullie er goed uit!

Groeten Chantal

• 10 Oktober 2005 - 12:16

Gustavo Lyra:

Hiya Anke and Jurgen
    Firstly, may I take this oportunity to congratulate on your “new looking site”! and it is good to see that you are doing a bit of MTB too.
    Over here all the same, really excited with my new toy and working hard. I´m afraid not much free time for the bike!
    Well, take care of yourselves and I`ll let you know what´s going on over here.
    Greetings, Gustavo Lyra

• 12 Oktober 2005 - 08:23

Ruby:

hallllooooo!!! tjeempie wat een verhalen en prachtige foto's. Echt een geweldig avontuur!!!!xx

• 16 Oktober 2005 - 06:58

Harro:

Groeten vanuit Thailand, waar jullie volgend jaar zeker zullen bijkomen. Hoewel, jullie kuiten zijn al van staal probably. Jurgen kerel, je bent eigenlijk best een knappe vent. haha. Leuk man allemaal, ziet er goed uit. Dikke tuut Harro