FOTO´s Bolivia naar Argentinie / Sponsor support - Reisverslag uit Mendoza, Argentinië van ankejurgen - WaarBenJij.nu FOTO´s Bolivia naar Argentinie / Sponsor support - Reisverslag uit Mendoza, Argentinië van ankejurgen - WaarBenJij.nu

FOTO´s Bolivia naar Argentinie / Sponsor support

Door: Jurgen & Anke

10 December 2005 | Argentinië, Mendoza

Hallo allemaal,

We hebben net 11 nieuwe foto´s op de pagina gezet! Inclusief het parapente van gisteren, dat was erg gaaf. Zeker zo´n 25 minuten in de lucht gehangen.

Fijn weekend en denk nog even aan onze sponsor support actie.

Liefs,

Jurgen Anke

• 13 December 2005 - 18:37

Zita:

whaaaaaaaaaauw
    ziet er te gek uit weer!!
    ben zo trots op jullie
    x

• 18 December 2005 - 19:12

Simone:

Wat een stoer verhaal, jullie reis. Erg leuk ook om te lezen. Ik herken er veel in, en ook de foto´s. Mooi he, lago verde! Vond ik zo bijzonder. En dat rode meer )net tomatensoep!).
    Geniet!
    Siem

• 22 December 2005 - 14:16

Henk En Alie:

hoi Anke en Jurgen
    hoe is het met de wereldreizigers.geweldig als we de foto\"s en verslagen lezen we genieten er van
    Hele goede feestdagen en een gelukkig en gezond 2006
    maak er wat moois van

• 25 December 2005 - 09:33

Zita:

merry x-mas!
    en voor 2006 heel veel liefde geluk gezondheid en lol!
    x

• 26 December 2005 - 18:34

Lilian Kleinhuis:

Hola Anke & Jurgen,
    Fijne feestdagen en een avontuurlijk, gezond en gelukkig nieuwjaar!! Geniet van jullie fantastische reis en het zonnetje! Liefs Lilian

• 31 December 2005 - 12:54

Maaike:

Heej lieverds,

hier is de laatste dag van het jaar alweer een end op weg. Gisternacht lag er een dik pak sneeuw, maar vanochtend was die sneeuw alweer grotendeels verdwenen... helaas. Nu is het gewoon snertweer. Vanaaf wordt een beetje suf, morgen dus gewoon om 8 uur werken. Hahaha, heb er veel zin in! Waar zitten jullie nu? Gaan jullie naar een spetterend feest ergens? In ieder geval heel veel plezier gewenst, ik hoop dat jullie een supertoffe jaarwisseling hebben! Veel liefs uit Nijeveen!