Brazil - Reisverslag uit Natal, Brazilië van ankejurgen - WaarBenJij.nu Brazil - Reisverslag uit Natal, Brazilië van ankejurgen - WaarBenJij.nu

Brazil

Door: Jurgen en Anke

30 Maart 2005 | Brazilië, Natal

Hoi allemaal,

Nog 2 dagen en dan is het zover! Vrijdag zullen wij vertrekken richting Natal, Brazilie.

Vanuit daar zullen wij jullie op de hoogte proberen te houden van onze fietsreis.

Liefs,

Jurgen en Anke

• 31 Maart 2005 - 20:59

Jaap!:

Hoi Anke (en Jurgen, maar die ken ik niet zo goed :)).

Langs deze weg nog een keer heeeeel veel plezier en sterkte op jullie reis. Ik hou deze site in de gaten om de belevenissen te volgen!

een vriendeliujke groet, JAAP!

jaapbossen@gmail.com

• 01 April 2005 - 08:05

Mirjam En Tamara:

Lieve Anke en Jurgen,

Wij wensen jullie de beste reis van de wereld toe! Hopelijk zijn jullie goed aangekomen in Brazillie, nu eerst lekker relaxen en opladen voor het zware werk. Wij wachten in spanning jullie verhalen af en natuurlijk zullen we jullie op de hoogte houden van onze eigen (in vergelijking bij jullie) saaie verhalen.

Veel liefs,

Tamara en Mirjam

• 04 April 2005 - 08:04

Lisette & Fredrik:

Hi there,
    Wow, you are finally on your way. How very exciting! We are looking forward to read about all your adventures and seeing all the pictures (and practice our dutch...:-)

All the best to you!

/Lisette and Fredrik

• 04 April 2005 - 20:38

Arnoud:

Hebben jullie het gas wel uitgedaan?