1e Etappe Schiphol - Natal (Brazilië) - Reisverslag uit Natal, Brazilië van ankejurgen - WaarBenJij.nu 1e Etappe Schiphol - Natal (Brazilië) - Reisverslag uit Natal, Brazilië van ankejurgen - WaarBenJij.nu

1e Etappe Schiphol - Natal (Brazilië)

Door: Jurgen en Anke

02 April 2005 | Brazilië, Natal

Hallo Allemaal,

Hier even de start van onze Wereldfietsers. Vrijdag 1 april (nee het was echt geen grap) zijn ze vertrokken naar Natal. Maar voordat ze konden inchecken moesten de fietsen natuurlijk eerst goed worden ingepakt. Dit was nog een hele klus, maar met wat hulp van Vincent ging het gelukkig toch nog snel. Bij de incheckbalie aangekomen was er alleen 1 probleem, de lucht van de fietsbanden moest eruit. Dus de dozen konden weer open.

Voordat ze door de douane gingen hebben we eerst nog even koffie gedronken met de familie en Harro. Hierna was het moment van afscheid nemen toch echt aangekomen. Na 15 minuten in de rij voor de douane begon dan echt hun trip.

Ze zouden om 13:00 vliegen maar dat werd 2 uur later. Ze zijn veilig aangekomen in Natal om 01:00 Nederlandse tijd. We hebben al een telefoontje gehad vanaf het terras in Natal met uitzicht op zee. De vlucht is goed verlopen en de fietsen zijn ook goed aangekomen, niet onbelangrijk als je daar een jaar op moet fietsen.

Nu kunnen ze eerst nog een weekje bijkomen in het Hotel in Natal.

Groeten van de Families Dijkstra en ten Brummeler

• 02 April 2005 - 10:02

Meina:

Fijn om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen.we kijken uit naar de reisverslagen.heel veel plezier daar, gr Wijnand en Meina

• 02 April 2005 - 19:35

Iris:

Dag lieverds,
    fijn te horen dat jullie goed zijn aangekomen met fiets en al.
    Heel veel plezier; geniet er van! Ik mis jullie al.
    Iris

• 02 April 2005 - 21:00

Zita:

Jahoo, ze zijn er!!
    Nou ff wat zon en zee bijtanken en dan actief aan de slag. Ik ga vast oefenen met fietsen :)
    xx

• 03 April 2005 - 09:57

Pa En Ma Brum:

Lieve Globetrotters,
    Al een beetje uitgerust en bijgeslapen.
    Peet, heeft de foto`s geplaatst, dat moeten wij nog leren.Maar dat komt wel. Jullie home in Haarlem ziet er uit als een paleisje, kan zo verhuurd worden.
    Helaas liep de volvo op de valreep een bekeuring op.
    De beide auto`s gingen weer vol naar Nijeveen en Emmen.De temperaturen zijn hier ook Braziliaans, dus vandaag heerlijk in de tuin. Geniet nog van deze heerlijke week rust.
    Wij horen ongetwijfeld wel wanneer de start is van jullie fietstocht.
    Veel liefs van Pa en Ma

• 03 April 2005 - 15:37

Simone:

He lieve Anke en Jurgen!
    Super dat jullie reis nu echt gestart is. Heel veel plezier en Geniet!
    liefs

• 03 April 2005 - 19:13

Aly En Lieuwe:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen.Geniet van deze dagen in Natal en kom maar lekker bij van de hectiek van de laatste weken.Groetjes en liefs van Aly en Lieuwe.

• 04 April 2005 - 06:40

Sandra:

Hallo wereldreizigers!

Blij te horen dat jullie goed zijn aangekomen! Geniet van jullie weekje rust en dan hups op de fiets!
    Groetjes Sandra

• 04 April 2005 - 07:32

Tamara:

Heee Ank&Jurg,

Jullie zijn er dan echt nu!
    Het avontuur kan beginnen. Kreeg even plaatsver- vangende kriebels hoor bij het zien van de foto's: dit is het dan...
    Geniet nu eerst lekker die dagen en dan hup op de fiets!
    Liefs,
    Tamara

• 04 April 2005 - 15:46

Carolien:

Hoi!
    Geniet van je relaxed weekje voordat stevig door getrapt moet worden.
    Heel veel plezier en ik houd de site in de gaten!
    groetjes Carolien

• 04 April 2005 - 20:35

Arnoud:

Fietsen? Dan liever met de brommer...

• 06 April 2005 - 18:08

Rob:

Oke dan, site toegevoegd aan favorieten. Veel plezier, lekker genieten enne... laat maar komen die mooie verhalen, ik ben er klaar voor!!!

• 07 April 2005 - 11:49

Meina:

hallo daar,zijn jullie goed uitgerust om aan de eerste kilometers trappen te beginnen? ik hoop veel mooie verhalen en foto`s te zien,veel plezier, groetjes Wijnand en Meina

• 07 April 2005 - 15:07

Ruby:

Ha!!!! Wat heerlijk dit allemaal, gewoon in Brasil! Geniet ervan...kan je uit ervaring vertellen dat niets doen erg goed bevalt....en jullie maken er nog eens een geweldig avontuur van.... geniet van de caparinha en het fijne braziliaanse leven xx

• 08 April 2005 - 11:41

Anja, Lysette & Etienne:

Zo, hier hat je het dus zo druk mee dat je het etentje met je ex-collega's niet wilde bij wonen. Ook zonder jou was het erg gezellig, hoor. Als jullie Brasil net zo leuk vinden als wij hebben ondervonden dan gaan jullie een hele leuke tijd tegemoet. Veel plezier en kijk uit voor de kuilen in de weg!!

• 11 April 2005 - 11:51

Dorian:

Wauw! Wat fantastisch dat jullie aan deze droomreis zijn begonnen. Ik vind het erg leuk om op de hoogte gehouden te worden van jullie avonturen! Veel plezier en succes!! Dikke kus Dorian

• 12 April 2005 - 06:26

Uit Het Amersfoortse:

Lieve allebei,

goed om te horen dat het goed met jullie gaat! Veel plezier in Brasiliaaaah en geniet ervan! Enne, succes met de etappes!! Kus, Yvo & Miriam